Home » TRAINING MANAGEMENT » Project & Time Management

Project & Time Management

De mica sau mare anvergura, de la organizarea unui eveniment, trecand prin implementarea unui nou client, la schimbarea structurii organizatorice a unei companii, orice actiune in cadrul unei companii poate si este recomandabil sa fie tratata ca un proiect. De aceea este important pentru un manager sa cunoasca metodologia project management-ului si sa o aplice in mod constant, ca un mod de lucru obisnuit.

Dar poate ca esenta a ceea ce trebuie sa stie un manager (si unde de fapt apar si cele mai multe probleme si conflicte) este delegarea corecta a sarcinilor si controlul activitatii echipei conduse.

Gestionarea timpului, gestionarea oamenilor sunt cei doi mari piloni ai activitatii unui manager.

DE CE SA PARTICIPI LA ACEST TRAINING:

  • pentru a sti cum trebuie sa actionezi daca iti doresti sa fii un excelent Project Manager
  • pentru a afla cum se deleaga corect sarcinile si ce inseamna un control cu rezultate
  • pentru a-ti constientiza nivelul de energie in diferite momente ale zilei si pentru a sti cum sa ti-o gestionezi pe parcursul intregii saptamani

CURICULA ACESTUI TRAINING:

  • Planificarea activitatilor – WBS, diagrama Gantt, ciclul de viata al proiectelor
  • Executia si controlul proiectului – monitorizare continua si control, stabilirea jaloanelor, masurarea progresului
  • Planificarea si organizarea activitatii curente: agenda de lucru 
  • Delegarea sarcinilor
  • Organizarea si conducerea unei sedinte de lucru

Cursul este sustinut de ALICE TIRSEA si AIDA CHIVU
Cu o experienta de peste 10 ani in Managementul Resurselor Umane si Management Operational, experienta acumulata intr-o singura companie multi-nationala unde s-a dezvoltat de la statutul de junior pana la statutul de Director General, Alice Tirsea este fondatorul acestui program si Managing Partner la compania yourCOO.

Aida Chivu are o experienta de peste 10 ani in resurse umane iar din 2010 este antreprenorul agentiei de resurse umane, R-HR.

Perioada de desfasurare

7 – 8 iunie (Grupa 1) si 14 – 15 iunie (Grupa 2)

Costuri

Early booking (pana la 31/12):

  • 170 Euro + TVA – modulul financiar

Costul din ianuarie 2013:

  • 200 Euro + TVA – un modulul financiar

 Numar participanti: 20

 Modalitatea de plata:
50% la inscriere in cazul in care se opteaza pentru intreg program (urmand sa se plateasca diferenta de 50% inainte de al 4-lea modul) sau 100% la inscriere in cazul in care se opteaza doar pentru un singur modul

Ai putea fi interesat de INTREG PROGRAMUL sau de unul dintre modulele de mai jos:

  1. Introducere in domeniul financiar-contabil
  2. Performanta organizationala
  3. Activitatea comerciala a unei companii
  4. Managementul Resurselor Umane
  5. Project&Time management  
  6. People skills