Home » TRAINING MANAGEMENT » Activitatea comerciala

Activitatea comerciala

Activitatea comerciala a unei companii este foarte versatila si cuprinde multe aspecte de la procesul de recrutare clienti, negociere, vanzare pana la mentinerea relatiei cu clientul si modul in care pot fi gestionate reclamatiile si/sau plangerile de la clienti dificili.

Pe parcursul a doua zilei veti fi insotiti de cei 2 traineri, Alice Tirsea si Aida Chivu care va vor prezenta studii de caz din realitate despre procesul comercial si gestionarea relatiei cu clientii.

DE CE SA PARTICIPI LA ACEST TRAINING:

  • pentru a afla tipuri de comportamente in procesul de negociere
  • pentru a intelege cele mai importante si sensibile clauze din contractele cu furnizorii si clientii
  • pentru a cunoaste regulile de aur in implementarea contractelor cu clientii
  • pentru a afla cum sa obtii excelenta in customer care

CURICULA:

  • Procesul comercial
  • Negociere : procesul de negociere, tehnici si instrumente de negociere, stil si comportament
  • Contracte comerciale (cu furnizori si clienti): forma, continut
  • Implementare contract cu clientii
  • Customer care : mentinerea realtiilor cu clientii, tratarea reclamatiilor, clienti dificili

Cursul este sustinut de ALICE TIRSEA si AIDA CHIVU
Cu o experienta de peste 10 ani in Managementul Resurselor Umane si Management Operational, experienta acumulata intr-o singura companie multi-nationala unde s-a dezvoltat de la statutul de junior pana la statutul de Director General, Alice Tirsea este fondatorul acestui program si Managing Partner la compania yourCOO.

Aida Chivu are o experienta de peste 10 ani in resurse umane iar din 2010 este antreprenorul agentiei de resurse umane, R-HR.

Perioada de desfasurare

12 – 13 aprilie (Grupa 1) si 19 – 20 aprilie (Grupa 2)

Costuri

Early booking (pana la 31/12):

  • 170 Euro + TVA – modulul financiar

Costul din ianuarie 2013:

  • 200 Euro + TVA – un modulul financiar

 Numar participanti: 20

 Modalitatea de plata:
50% la inscriere in cazul in care se opteaza pentru intreg program (urmand sa se plateasca diferenta de 50% inainte de al 4-lea modul) sau 100% la inscriere in cazul in care se opteaza doar pentru un singur modul

Ai putea fi interesat de INTREG PROGRAMUL sau de unul dintre modulele de mai jos:

  1. Introducere in domeniul financiar-contabil
  2. Performanta organizationala
  3. Activitatea comerciala a unei companii
  4. Managementul Resurselor Umane
  5. Project&Time management  
  6. People skills