Home » Management Operational » Organizare interna

„Nu stie stanga ce face dreapta!”

Organizare internaPrin procesul de imbunatatire a organizarii interne noi intelegem sa facem ca o „orchestra care suna rau, sa cante cele mai impresionante arii la unison”.

Ne adresam in primul rand, prin gasirea solutiilor cele mai potrivite, acelor structuri/compartimente sau  zone din activitate care nu functioneaza asa cum v-ati dori.

Intr-o Romanie in care la orice pas ne plangem de calitatea serviciilor pe care le primim, yourCOO isi propune sa demonstreze ca sursa principala a problemei calitatii serviciilor este de fapt o organizare interna deficitara, iar imbunatatirea acesteia se poate obtine urmand cativa pasi elementari:

• Sa existe o structura organizationala coerenta;
• Sa existe fluxuri logice si clare;
• Sa existe proceduri operationale standard (SOP – Standard Operating Procedures) pe intelesul tuturor.

Evident ca instruirea deficitara si demotivarea angajatilor, precum si alte lucruri la care cu usurinta ne putem gandi, reprezinta cauze ale serviciilor de proasta calitate. Dar in orice demers de imbunatatire a serviciilor si de crestere a satisfactiei clientilor, primul pas va fi intotdeauna „curatenia interna”.